Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha: MEJE RASTI: NEKAJ KORAKOV K METODOLOGIJI RAZISKOVANJA KNJIŽNEGA ZALOŽNIŠTVA. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 43-63, poved 131 v sobesedilu:

Vse to v seštevku seveda pomeni, da morajo največji slovenski založniki za prodajo knjig vzdrževati ne le cele čete prodajnikov, ampak tudi veliko vlagati v razvoj in uporabo lastne informacijske tehnologije. 22 Tu se seveda spet srečamo z odsotnostjo podatka o višini izmerljivih prodajnih stroškov, kot so knjigarniški rabati in akviziterske provizije. Po osebnih izkušnjah avtorja pričujočega besedila presegajo stroški akviziterske prodaje (skupaj z izdelavo prodajnih orodij) 50% maloprodajne vrednosti knjige, knjigarniški rabati pa se gibljejo okoli 40%, pri čemer se večina knjig v knjigarnah prodaja komisijsko, kar pomeni, da založniki dobijo denar nekaj mesecev po prodaji, če pa do prodaje ne pride, pa jim knjigarnarji knjigo vrnejo. Praviloma slovenski založniki tudi sami krijejo stroške skladiščenja in distribucije.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA