Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha: MEJE RASTI: NEKAJ KORAKOV K METODOLOGIJI RAZISKOVANJA KNJIŽNEGA ZALOŽNIŠTVA. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 43-63, poved 76 v sobesedilu:

Drugače povedano, britanski založniki, knjigarnarji in distributerji so ugotovili, da lahko med sabo bolj učinkovito tekmujejo, če na določenih področjih sodelujejo. Način, na katerega deluje britanski knjižni trg, bi zato lahko označili kot kooperativno konkurenco - pri tem pa je za slovenskega opazovalca še toliko bolj pomembno dejstvo, da tovrstno sodelovanje med njegovimi glavnimi akterji v ničemer ni pogojeno s kapitalskim in lastniškim povezovanjem med njimi. 2.1 Spremembe v načinu maloprodaje knjig v Evropi in ZDA Ne smemo pa spregledati tudi dejstva, da se je v zadnjih petih letih v zahodni Evropi in v Združenih državah pomembno spremenil način knjigarniške prodaje 12 . Razvile so se namreč t. i. mega knjigarne, za katere bi bil morda celo bolj ustrezen izraz medijska trgovina, vedno večji delež prodaje knjig pa prevzemajo doslej za knjigo v Evropi razmeroma netipična prodajna mesta, kot so denimo megamarketi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA