Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha: MEJE RASTI: NEKAJ KORAKOV K METODOLOGIJI RAZISKOVANJA KNJIŽNEGA ZALOŽNIŠTVA. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 43-63, poved 78 v sobesedilu:

Razvile so se namreč t. i. mega knjigarne, za katere bi bil morda celo bolj ustrezen izraz medijska trgovina, vedno večji delež prodaje knjig pa prevzemajo doslej za knjigo v Evropi razmeroma netipična prodajna mesta, kot so denimo megamarketi. Mega knjigarne so praviloma v lasti velikih knjigotrških mrež 13 in so razvite po enotnem ključu: večino prodajnega prostora v njih zaseda najmanj 100.000 knjižnih naslovov, sledijo pa jim glasbene zgoščenke ter filmski DVD-ji oz. videokaste, časopisi in revije. Za večino teh trgovin je značilno, da imajo pod svojo streho tudi kavarno, njihova poslovna filozofija pa je, da v okolju, v katerem delujejo, želijo imeti status družabne in ne samo maloprodajne ustanove 14 . 12 O tem je v intervjuju za danes žal že pokojno revijo Knjiga podrobneje govoril Paul Richardson (Kovač, 2001a), tedanji direktor mednarodnega centra za študij založništva in dekan School of Arts, Music and Publishing na Brookes Unversity v Oxfordu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA