Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha: MEJE RASTI: NEKAJ KORAKOV K METODOLOGIJI RAZISKOVANJA KNJIŽNEGA ZALOŽNIŠTVA. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 43-63, poved 80 v sobesedilu:

Za večino teh trgovin je značilno, da imajo pod svojo streho tudi kavarno, njihova poslovna filozofija pa je, da v okolju, v katerem delujejo, želijo imeti status družabne in ne samo maloprodajne ustanove 14 . 12 O tem je v intervjuju za danes žal že pokojno revijo Knjiga podrobneje govoril Paul Richardson (Kovač, 2001a), tedanji direktor mednarodnega centra za študij založništva in dekan School of Arts, Music and Publishing na Brookes Unversity v Oxfordu. Za razumevanje revolucije, ki so jo v svetu maloprodaje s tem povzročili knjigarnarji, sta pomembni tudi knjigi Naomi Klein (2000), No Logo (predvsem str. 150-176) in Michaela Wolfa, Entertainment Economy. 13 V Ameriki je taka mreža denimo Borders in Barners&Noble, v Franciji Fnac, v Veliki Britaniji Waterstone's in ETC Books, v Nemčiji Hugendubel... 14 Najdlje je tovrstno poslovno filozofijo razvil Barners&Noble. Razvoj tovrstnih trgovin je seveda uničil številne manjše knjigarne, med katerimi so predvsem v Veliki Britaniji praviloma preživele le tiste, ki so se bodisi specializirale za posamezno zvrst knjig (new age, feministična literatura, leposlovje, turistika...), ali pa so svojo ponudbo obogatile z internetom, tako da so svojim kupcem na spletu v povezavi z različnimi distributerji ponudile vse knjige, ki so jih ti imeli v distribuciji.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA