Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha: MEJE RASTI: NEKAJ KORAKOV K METODOLOGIJI RAZISKOVANJA KNJIŽNEGA ZALOŽNIŠTVA. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 43-63, poved 83 v sobesedilu:

Drugače povedano, kupci so knjigo prek interneta lahko naročili tako, da so jo prevzeli in plačali v svoji lokalni knjigarni, saj se je izkazalo, da tudi v Britaniji veliko ljudi ne zaupa online kupovanju, poštna distribucija tako kupljenih izdelkov na dom pa se jim zdi neprijazna (Kovač, 2001a). 2.1.2 Maloprodaja knjig v Sloveniji in na Finskem Glede prodaje knjig skozi knjigarne sta bili v EU leta 1995 na prvih mestih Danska in Velika Britanija, ki po tovrstnih prodajnih kanalih prodata okoli 80% knjig, medtem ko bi bila Slovenija - skupaj s Finsko in Luksemburgom - na repu te tabele (Groenlund, Piccard in Ponni, 2000, str. 54). Na Finskem se je namreč leta 1995 približno 50% knjig prodalo skozi knjigarniška in druga maloprodajna mesta; leta 2000 je bilo to stanje še vedno podobno, saj se je tedaj 40% vseh knjig prodalo skozi knjigarne, 14% skozi supermarkete, 20% po direktnih prodajnih poteh, 11% skozi knjižne klube, 12% pa po ostalih prodajnih kanalih (http:// www.sky.cultnet.fi/english.htm). V slovenski založniški industriji je zaradi pomanjkanja ustreznih statističnih podatkov strukturo knjižnega trga in prevladujoče prodajne poti na njem razmeroma težko definirati na podobno natančen način.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA