Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha: MEJE RASTI: NEKAJ KORAKOV K METODOLOGIJI RAZISKOVANJA KNJIŽNEGA ZALOŽNIŠTVA. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 43-63, poved 90 v sobesedilu:

Še dodatno nepreglednost knjižnega trga povzroča prihod nekaterih novih tehnologij in medijev: čeprav je načeloma težko verjeti, da bi elektronsko založništvo ne samo v Sloveniji, ampak kjerkoli na svetu ogrozilo klasično knjigo kot tako, postaja po drugi strani očitno, da je za nekatere knjižne vsebine elektronski nosilec vendarle vsaj tako ali celo bolj primeren od papirja. Predvsem jezikovni tečaji, slovarji, enciklopedije, imeniki in direktoriji ter nekatere vsebine, namenjene otrokom, so se v elektronskem mediju več kot trdno zasidrale, in temu svetovnemu trendu so uspešno sledili tudi nekateri slovenski knjižni založniki - vsi tovrstni izdelki pa pogosto niso naprodaj samo v knjigarnah, ampak tudi v trgovinah z računalniško opremo. Poleg tega nekateri knjižni založniki izdajajo tudi revije, ki so naprodaj predvsem v kioskih - za povrh pa so se slovenski založniki s prodajo knjig v supermarketih in drugih podobnih mestih začeli resneje preizkušati šele v zadnjih nekaj letih, natančnih statističnih podatkov o tem pa ni na razpolago.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA