Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha: MEJE RASTI: NEKAJ KORAKOV K METODOLOGIJI RAZISKOVANJA KNJIŽNEGA ZALOŽNIŠTVA. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 43-63, poved 98 v sobesedilu:

Še več, vnaprej vedo tudi, kakšna je življenjska doba učbenika (ta je namreč potrjen za dobo petih let, z možnostjo podaljšanja) in s kakšnimi omejitvami se bodo srečali na trgu (predvsem z naglim padanjem populacije otrok, ki se je v zadnjih dvajsetih letih skoraj prepolovila, in z uvajanjem šolskih skladov, v katerih si učenci in učenke lahko učbenike sposodijo, kar seveda še dodatno zmanjšuje prodajo). Poleg tega je pri učbenikih vnaprej jasen tudi način njihovega trženja in distribucije: ker tako kot skoraj povsod drugje po Evropi slovenski šolski sistem dovoljuje konkurenco med učbeniki za isti šolski predmet, hkrati pa velja pravilo, da o tem, po katerem učbeniku bodo učili, odločajo učitelji, je za tržni uspeh šolskega založnika odločilnega pomena, da v kvaliteto svojih izdelkov prepriča predvsem učitelje - potem, ko so učitelji prepričani v pravilnost svojega izbora, pa so knjigarne za učbenike zgolj distribucijski kanal, ki na količino in uspešnost prodaje nimajo resnega vpliva. Vsi šolski založniki zato svoje trženjske napore usmerjajo predvsem v delo z učitelji, ne glede na to, da potem večino knjig fizično prodajo skozi knjigarne.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA