Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha: MEJE RASTI: NEKAJ KORAKOV K METODOLOGIJI RAZISKOVANJA KNJIŽNEGA ZALOŽNIŠTVA. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 43-63, poved 99 v sobesedilu:

Poleg tega je pri učbenikih vnaprej jasen tudi način njihovega trženja in distribucije: ker tako kot skoraj povsod drugje po Evropi slovenski šolski sistem dovoljuje konkurenco med učbeniki za isti šolski predmet, hkrati pa velja pravilo, da o tem, po katerem učbeniku bodo učili, odločajo učitelji, je za tržni uspeh šolskega založnika odločilnega pomena, da v kvaliteto svojih izdelkov prepriča predvsem učitelje - potem, ko so učitelji prepričani v pravilnost svojega izbora, pa so knjigarne za učbenike zgolj distribucijski kanal, ki na količino in uspešnost prodaje nimajo resnega vpliva. Vsi šolski založniki zato svoje trženjske napore usmerjajo predvsem v delo z učitelji, ne glede na to, da potem večino knjig fizično prodajo skozi knjigarne. Skozi vse te specifičnosti so se šolski založniki razvili v samosvojo uredniško in prodajno-založniško subkulturo, ki zahteva samostojno obravnavo, in se z ostalimi založniki praviloma srečuje le v tiskarnah in knjigarnah, kjer s svojim deležem prometa predstavlja pomembnega poslovnega partnerja tako prvim kot drugim, in so s tem eden pomembnih garantov njihovega obstoja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA