Korpus bibliotekarstva

Novljan, Silva: INFORMACIJSKA PISMENOST. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 7-24, poved 133 v sobesedilu:

Velik del tega, kar so se knjižničarji naučili v času študija in pri opravljanju dela pri katalogizaciji, vsebinski obdelavi in organizaciji knjižničnega gradiva, pri kognitvni in razvojni psihologiji, ki pomagata razumeti vedenjske značilnosti uporabnikov, voditi referenčni pogovor in drugje, posredujejo obiskovalcem knjižnic. Za to načrtujejo bibliopedagoško delo, določijo cilje po opredelitvi potreb, opredelijo vsebine, izberejo primerne metode, ki vključujejo pisna navodila, predavanja, predvsem pa demonstracijo, delavnice. Pri tem poudarjajo tiste elemente iz programa, ki pomagajo uporabnikom usvojiti strukturo informacijskega procesa in ovrednotiti informacijske vire ter posamezne dokumente.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA