Korpus bibliotekarstva
Novljan, Silva: INFORMACIJSKA PISMENOST. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 7-24, poved 20 v sobesedilu:
S kvaliteto izstopa gimnazijski program (Knjižnična informacijska znanja, 1997), katerega so nekatere šole že uspešno preizkusile (Steinbuch, 2000). V učenje obvladovanja informacijske pismenosti pa se poleg posameznih knjižnic, ki izobražujejo svoje uporabnike (med njimi izstopajo s programom za študente nekatere visokošolske in univerzitetne knjižnice), aktivno vključuje tudi Narodna in univerzitetna knjižnica z izobraževanjem knjižničarjev, ki ima informacijsko pismenost vključeno v vsebine, pa še samostojen predmet od leta 1997 (Novljan, 1998), in Oddelek za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo na Filozofski fakulteti, kjer je večina elementov informacijske pismenosti vključenih v programe študijskih predmetov. Vsa ta prizadevanja pa še zmeraj ne dajejo rezultatov na ravni potreb družbe, in ne pripomorejo k uveljavitvi informacijske pismenosti na splošni, celostni ravni, ki bi usmerjala posamezne segmente družbe, da bi oblikovali
svoj delež programske obveznosti na področju razširjanja in razvijanja teh sposobnosti in spretnosti.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani