Korpus bibliotekarstva

Verlič, Zdenka:ŠTUDIJE UPORABNIKOV ŠOLSKIH KNJIŽNIC. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 217-236, poved 80 v sobesedilu:

Razvoj bibliotekarske znanosti 9 je prinesel večjo potrebo po raziskovanju uporabnikov, ki naj bi potrdila spoznanje, da so spretnosti uporabe informacijskih virov potrebne za bolj kakovostno izobraževanje in za bolj kakovostno opravljanje dela ter so tako osnova za permanentno izobraževanje in izpopolnjevanje (ibidem, str. 156). Po rezultatih raziskave (Mikuletič, 2000) so v šolskih knjižnicah prav uporabniki na prvem mestu pri motiviranju knjižničarjev za dobro opravljanje njihovega dela. Griljčeva (Griljc, 1999) je skušala uporabnike glede na njihov najbolj tipičen način obnašanja razporediti v različne tipe; pri tem je upoštevala njihove komunikacijske lastnosti in načine, kako iščejo informacije in si izbirajo literaturo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA