Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha; Kovač-Šebart, Mojca: UČBENIKI V GLOBALNI DRUŽBI: NEKAJ KORAKOV K METODOLOGIJI PRIMERJALNEGA RAZISKOVANJA. Knjižnica 47 (2003) 1-2, stran 41-68, poved 227 v sobesedilu:

Zato v besedilu razdelana metodološka izhodišča za primerjalno analizo delovanja različnih učbeniških sistemov prinašajo dve povsem praktični posledici: po eni strani lahko pomenijo odlično izhodišče za vstop v primerjalno analizo delovanja različnih šolskih sistemov, in nam pomagajo razumeti pogoje, pod katerimi v posamezni družbi poteka "uradna produkcija znanja". Po drugi strani pa nam tovrstne raziskave pojasnjujejo omejitve, na katere naleti večina šolskih založnikov, kadar skušajo internacionalizirati svoje poslovanje. Za slovenski prostor pa lahko prek take analize že tukaj postavimo nekaj temeljnih tez: zgodovinsko sodimo k državam, ki so imele zakonodajni model usmerjen v proces, zaradi česar smo tradicionalno vezani na učno snovno naravnane učne načrte.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA