Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha; Kovač-Šebart, Mojca: UČBENIKI V GLOBALNI DRUŽBI: NEKAJ KORAKOV K METODOLOGIJI PRIMERJALNEGA RAZISKOVANJA. Knjižnica 47 (2003) 1-2, stran 41-68, poved 87 v sobesedilu:

Tako denimo v ZDA isti postopek označujejo s textbook approval (ki bi jo najlaže prevedli z - potrditev učbenika) in textbook adoption (ki bi jo najlaže prevedli s - sprejetje učbenika) A podobnost je zgolj navidezna: oba sistema potrjevanja se namreč razlikujeta skoraj v vseh vsebinskih in formalnih elementih. Tako denimo v ZDA za razliko od Slovenije na državni ravni ne poznajo ne učnih načrtov niti natančno specificiranih kurikulov, zato so se kurikuli tako na simbolični kot dejanski ravni institucionalizirali prav skozi učbenike (prim.: Westbury, 1992). Še več, glede na to, da v ZDA na zvezni ravni nimajo "Nacionalne agencije za razvoj kurikula", so njeno vlogo, opozarja Westbury, vsaj v nekaterih segmentih prevzeli največji založniki učbenikov, ki s svojimi nacionalnimi kurikularnimi in učnimi paketi (curricular and teaching package) oskrbujejo 15.000 šolskih okrožij v 50 zveznih državah (prim.: prav tam).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA