Korpus bibliotekarstva

Nagode, Andreja: PROMOCIJSKA DEJAVNOST VISOKOŠOLSKE KNJIŽNICE: PRIMER KNJIŽNICE ODDELKA ZA BIBLIOTEKARSTVO, INFORMACIJSKO ZNANOST IN KNJIGARSTVO. Knjižnica 47 (2003) 3, stran 131-161, poved 180 v sobesedilu:

Največji delež predstavljajo redni in izredni študentje matičnega oddelka in ostali študentje z matične fakultete, sledijo pa člani, ki so zaposleni na Oddelku za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo, drugje na FF ali drugje na Univerzi v Ljubljani. Predlog promocijskega načrta Knjižnice Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo je bil zato primarno usmerjen na omenjeni kategoriji uporabnikov. Seveda pa nas je zanimalo, kako pomembna se uporabnikom sploh zdi promocijska dejavnost knjižnice in kako so z njo dejansko zadovoljni. 4.4 Študija uporabnikov knjižnice oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo 4.4.1 Metoda S pomočjo metode anketiranja in tehnike vprašalnika smo poskušali ugotoviti, kako dobro uporabniki Knjižnice Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo poznajo in ocenjujejo njeno promocijsko dejavnost.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA