Korpus bibliotekarstva

Nagode, Andreja: PROMOCIJSKA DEJAVNOST VISOKOŠOLSKE KNJIŽNICE: PRIMER KNJIŽNICE ODDELKA ZA BIBLIOTEKARSTVO, INFORMACIJSKO ZNANOST IN KNJIGARSTVO. Knjižnica 47 (2003) 3, stran 131-161, poved 181 v sobesedilu:

Predlog promocijskega načrta Knjižnice Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo je bil zato primarno usmerjen na omenjeni kategoriji uporabnikov. Seveda pa nas je zanimalo, kako pomembna se uporabnikom sploh zdi promocijska dejavnost knjižnice in kako so z njo dejansko zadovoljni. 4.4 Študija uporabnikov knjižnice oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo 4.4.1 Metoda S pomočjo metode anketiranja in tehnike vprašalnika smo poskušali ugotoviti, kako dobro uporabniki Knjižnice Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo poznajo in ocenjujejo njeno promocijsko dejavnost. Anketa je bila sestavljena iz 20 vprašanj, med njimi jih je bilo 12 izbirnega tipa, 5 prostih, ostali dve vprašanji pa sta zahtevali vrednotenje pomembnosti in zadovoljstva uporabnikov s posamezno spremenljivko, ki so jo ocenjevali s pomočjo Likertove lestvice, in sicer z vrednostimi od 0 do 5.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA