Korpus bibliotekarstva

Nagode, Andreja: PROMOCIJSKA DEJAVNOST VISOKOŠOLSKE KNJIŽNICE: PRIMER KNJIŽNICE ODDELKA ZA BIBLIOTEKARSTVO, INFORMACIJSKO ZNANOST IN KNJIGARSTVO. Knjižnica 47 (2003) 3, stran 131-161, poved 198 v sobesedilu:

Struktura skupine analiziranih študentov je razvidna iz Tabele 3. Tabela 3: Struktura anketiranih uporabnikov Zajeti vzorec seveda ni bil reprezentativen in rezultatov nismo mogli posplošiti na celotno populacijo uporabnikov, kljub temu pa smo dobili uporabne podatke za pripravo smernic za nov promocijski načrt knjižnice. 4.4.3 Rezultati ankete Vprašanje 'Kako ocenjujete promocijo Knjižnice Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo?'' smo zastavili zato, da ugotovimo, kakšno je poznavanje knjižnične promocije in kako jo anketirani ocenjujejo. Odgovori so pokazali, da študentje promocije knjižnice sploh ne poznajo (43 odgovorov oz. 49,4%), da jo poznajo slabo (4,6%), povprečno pa 32,2%, 13,8% študentov pa je promocijo knjižnice označilo kot dobro.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA