Korpus bibliotekarstva

Nagode, Andreja: PROMOCIJSKA DEJAVNOST VISOKOŠOLSKE KNJIŽNICE: PRIMER KNJIŽNICE ODDELKA ZA BIBLIOTEKARSTVO, INFORMACIJSKO ZNANOST IN KNJIGARSTVO. Knjižnica 47 (2003) 3, stran 131-161, poved 201 v sobesedilu:

Pojasnila, s katerimi so študentje argumentirali svoje odgovore, so bila pozitivna ali negativna: - oglasna deska knjižnice je ažurna in informativna (2 odg.); - knjižničarka je prijazna in vedno rada pomaga (2 odg.); - promocija se širi preko študentov (2 odg.); - pisno promocijsko gradivo (zloženke) vsebuje jasne informacije (1 odg.); - plakatov za bralni klub je dovolj (1 odg.); - knjižnica ima prekratek delovni čas (5 odg.); - oddelčni sestanki med časom, ko je knjižnica uradno odprta so zelo moteči (3 odg.); - knjižnica ima slabo lokacijo, saj je nevidna, če ne veš, kje je (1 odg.); - knjižnica ima premalo promocijskega gradiva (1 odg.); Predlogi uporabnikov Knjižnice Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo za izboljšanje njene promocije pa so bili naslednji: - obvestila o novostih na vratih predavalnic, na hodniku (15 odg.); - več plakatov, brošur zunaj knjižnice - na hodniku, na drugih oddelkih (15 odg.); - podaljšanje odprtosti knjižnice (10 odg.); - barvno promocijsko gradivo - zgibanke, letaki (10 odg.); - natančnejša predstavitev na informativnem dnevu (10 odg.); - večje število izvodov gradiva v knjižnici (8 odg.); - omogočiti dostop do interneta (8 odg.); - večjo promocijo s strani profesorjev, na predavanjih (6 odg.); - ukinitev sestankov medtem, ko je knjižnica uradno odprta (6 odg.); - večji prostori (6 odg.); - pridobiti računalnika, ki delujeta (6 odg.); - organizirati izobraževanje za uporabnike (5 odg.); - dokončna izdelava spletne strani (5 odg.); - večja vključenost v študijski program (4 odg.); - posodobitev spletne strani (3 odg.); - obvestila o spremembah na spletni strani (2 odg.); - omogočiti podaljšanje gradiva preko interneta (2 odg.); - digitalna knjižnica (2 odg.); - obveščanje o novostih po elektronski pošti (1 odg.); - ponudba bonbonov (1 odg.). Vprašanji 'Kje imate omogočen dostop do interneta?' in 'Kako pogosto uporabljate internet?' smo zastavili zato, ker smo želeli v predlogu novega promocijskega načrta za Knjižnico Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo izoblikovati tudi smernice za njeno boljšo promocijo na internetu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA