Korpus bibliotekarstva

Nagode, Andreja: PROMOCIJSKA DEJAVNOST VISOKOŠOLSKE KNJIŽNICE: PRIMER KNJIŽNICE ODDELKA ZA BIBLIOTEKARSTVO, INFORMACIJSKO ZNANOST IN KNJIGARSTVO. Knjižnica 47 (2003) 3, stran 131-161, poved 211 v sobesedilu:

Pojasnila, ki so jih anketiranci navajali kot argument k svoji oceni spletne strani knjižnice, so bila naslednja: - na njej so zajete vse potrebne informacije - čas odprtosti, lokacija, telefonske številke, e- mail naslov ipd. (8 odg.); - spletna stran ima zanimivo slikovno ozadje, ki te pritegne (5 odg.); - spletna stran je zanimivo oblikovana, je barvita in dovolj informativna (4 odg.); - spletne strani še nisem zasledil (8 odg.); - potrebno jo je dokončno izdelati, ker mnoge povezave še niso dokončane (6 odg.); - o njej se premalo sliši in premalo ve (4 odg.); - spletna stran je amaterska (1 odg.). Vprašanje ''Kje oziroma od koga ste prvič slišali za Knjižnico Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo?'' smo zastavili zato, ker nas je zanimalo kdaj oziroma kje se uporabniki prvič srečajo z informacijami o knjižnici, zato da bi jim v prihodnje na tem mestu lahko posredovali najbolj relevantne informacije. Grafikon 2: Mesto prve dobljene informacije o Knjižnici Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo Za Knjižnico Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo so anketiranci večinoma prvič slišali na informativnem dnevu (41 odg. oz. 47,1%), na predavanjih so zbudili zanimanje za knjižnico enakemu številu študentov, 3 anketirance so navdušili sošolci, 2 pa sta za knjižnico izvedela drugje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA