Korpus bibliotekarstva

Nagode, Andreja: PROMOCIJSKA DEJAVNOST VISOKOŠOLSKE KNJIŽNICE: PRIMER KNJIŽNICE ODDELKA ZA BIBLIOTEKARSTVO, INFORMACIJSKO ZNANOST IN KNJIGARSTVO. Knjižnica 47 (2003) 3, stran 131-161, poved 259 v sobesedilu:

Anketiranci v knjižnici pogrešajo izobraževanje uporabnikov, svoje zadovoljstvo s to dejavnostjo knjižnice so ocenili z 2,8, kar je pomenilo, da mora knjižnica na tem področju narediti več. Promocije ocenjevane knjižnice kar 49,4 % anketirancev ni poznalo, kot dobro jo je ocenilo samo 13,6%, kar je bilo opozorilo knjižnici, da mora promocijo zato narediti bolj vidno in opazno. 5 Potrebne spremembe promocijskega načrta knjižnice Po analizi dobljenih rezultatov in po pogovoru s knjižničarko Knjižnice Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo o njenem nadaljnjem delu na področju promocije, je bil najprej izdelan natančnejši opis vseh sprememb, ki jih bo potrebno vključiti v predlog novega promocijskega načrta. Spremembe smo razdelili v več vsebinskih sklopov: a) Domača spletna stran bo dobila drugačno podobo in bo vsebovala drugačne oz. popolnejše povezave, in sicer na seznam diplomskih nalog z abstrakti, obvestila o dogajanju v knjižnici, seznam novosti, podaljševanje izposojenega gradiva ipd.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA