Korpus bibliotekarstva

Nagode, Andreja: PROMOCIJSKA DEJAVNOST VISOKOŠOLSKE KNJIŽNICE: PRIMER KNJIŽNICE ODDELKA ZA BIBLIOTEKARSTVO, INFORMACIJSKO ZNANOST IN KNJIGARSTVO. Knjižnica 47 (2003) 3, stran 131-161, poved 29 v sobesedilu:

Zato morajo danes vse visokošolske knjižnice imeti visoko usposobljeno informacijsko in referenčno službo; skrbeti za nenehno izobraževanje uporabnikov in zaposlenih; zagotavljati svojim uporabnikom individualno pomoč; organizirati storitve za posamezne skupine uporabnikov; imeti ustrezno informacijsko in komunikacijsko tehnologijo, ki je dostopna tudi uporabnikom (Ambrožič, 1997, str. 103). Zanimivi so scenariji, ki jih visokošolskim knjižnicam 21. stoletja obetata K. Erwing in R. Haupman (cv: Pinder in Melling,1996, str. 171): - visokošolske knjižnice bodo še naprej nudile svoje storitve na tradicionalen način; - svojo energijo bodo preusmerile v preučevanje strank in zadovoljevanje njihovih potreb; - sodelovale bodo z računalniškim osebjem in razvile medmrežne interaktivne storitve, kot to že počnejo profesionalni informacijski centri; - uvedle bodo nivojsko segmentirane storitve. Lažja vprašanja bodo reševali ''polprofesionalci'', zahtevnejša in bolj poglobljena pa knjižnični strokovnjaki; - referenčne storitve bodo v knjižnicah opuščali, saj bo vedno več uporabnikov usposobljenih za samostojno iskanje in uporabo informacij.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA