Korpus bibliotekarstva

Nagode, Andreja: PROMOCIJSKA DEJAVNOST VISOKOŠOLSKE KNJIŽNICE: PRIMER KNJIŽNICE ODDELKA ZA BIBLIOTEKARSTVO, INFORMACIJSKO ZNANOST IN KNJIGARSTVO. Knjižnica 47 (2003) 3, stran 131-161, poved 4 v sobesedilu:

Definirana sta pojma marketing in promocija, opisan razvoj visokošolskih knjižnic in njihove promocijske dejavnosti ter analizirane spletne strani nekaterih tujih in domačih visokošolskih knjižnic. V drugem delu prispevka so predstavljeni rezultati opravljene študije uporabnikov Knjižnice Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo in analize (akademskega) okolja te knjižnice, na podlagi katere je bil izdelan predlog novega promocijskega načrta za obravnavano knjižnico. 1 Uvod Promocijska dejavnost pridobiva v zadnjem času na vseh področjih na pomenu in veljavi. Tudi na področju knjižničarstva je postala eden ključnih elementov uspešnega delovanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA