Korpus bibliotekarstva

Brečko, Nataša: INFORMACIJSKO OPISMENJEVANJE ŠTUDENTOV V SLOVENSKEM VISOKOŠOLSKEM OKOLJU. Knjižnica 48 (2004) 1-2, stran 139-157, poved 15 v sobesedilu:

V zadnjem delu pričujočega prispevka zato podajamo predlog takšnih smernic, pri čemer se skromno zavedamo, da bo njihovo oblikovanje na nacionalni ravni zelo zahtevna naloga celo za skupino izkušenih teoretikov in praktikov s področja bibliotekarstva. Naš predlog naj služi le kot pomoč visokošolskim bibliotekarjem vse do takrat, ko bomo dobili tudi na področju visokega šolstva prave nacionalne smernice za informacijsko opismenjevanje študentov. 2 Opredelitev in naloge visokošolskih knjižnic 2.1 Opredelitev visokošolskih knjižnic Opredelitev visokošolskih knjižnic povzemamo po Ambrožičevi (1998), ki navaja UNESCO-vo delitev knjižnic, uveljavljeno leta 1974 kot mednarodni standard in velja še danes. Ena od vrst knjižnic po tej delitvi so knjižnice visokošolskih ustanov, ki služijo predvsem študentom ter učnemu osebju univerze in drugih visokošolskih ustanov, lahko pa so namenjene tudi širši javnosti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA