Korpus bibliotekarstva

Brečko, Nataša: INFORMACIJSKO OPISMENJEVANJE ŠTUDENTOV V SLOVENSKEM VISOKOŠOLSKEM OKOLJU. Knjižnica 48 (2004) 1-2, stran 139-157, poved 163 v sobesedilu:

Študentom je potrebno predstaviti in jih naučiti uporabljati tiste informacijske vire in podatkovne zbirke, ki so za njihovo strokovno področje najbolj relevantni. 5.3 Didaktična in metodična priporočila Informacijsko opismenjevanje je najuspešnejše, če je funkcionalno in v kontekstu študijskih vsebin. Zato ga je najbolje vključiti neposredno v študijski program, pri čemer sodelujeta visokošolski bibliotekar in učitelj. Informacijsko opismenjevanje večinoma izvaja visokošolski bibliotekar skupaj z učiteljem, določene vsebinske sklope pa lahko samostojno obravnava ali bibliotekar ali učitelj.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA