Korpus bibliotekarstva

Kobal-Grum, Darja: POMEN SAMOPODOBE BIBLIOTEKARJA V KOMUNIKACIJSKEM PROCESU. Knjižnica 48 (2004) 3, stran 95-105, poved 102 v sobesedilu:

Vrsta odgovornosti, povezanih z majhnimi otroki, morda bolezni ali okvare v družini, ki nalagajo še več bremena materi, vplivajo seveda tudi na počutje v službi. Zato pri razdeljevanju nalog med zaposlenimi v knjižnici velja dobro razmisliti, komu naložiti obremenitve tudi v popoldanskem in večernem času, da jih ne bo sprejemal kot oviro, temveč kot spodbuden izziv. 5 Sklep Samopodoba je torej dejavnik, ki je neobhodnega pomena za aktiven in učinkovit komunikacijski proces, ki poteka med referenčnim bibliotekarjem in uporabnikom. Vsa področja, ki jih zajema model samopodobe, enakovredno prispevajo k visoki, stabilni in pozitivni samopodobi, čeprav vsako po svojih smernicah.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA