Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha; Kovač-Šebart, Mojca: UČBENIKI V POSTSOCIALISTIČNIH DRŽAVAH: NASTAVKI ZA PRIMERJALNO ANALIZO. Knjižnica 48 (2004) 3, stran 7-31, poved 86 v sobesedilu:

Zato je samoumevno, da si resno konkurenco med več učbeniki za isti predmet lahko privoščijo le tiste majhne države, ki so dovolj bogate, da prenesejo višje maloprodajne cene učbenikov. Primer bogatega, a majhnega in zato še vedno monopolnega trga, je denimo Islandija, kjer ob 300.000 prebivalcih država ni uvedla konkurence na učbeniškem trgu, čeprav je njen GDP na prebivalca eden najvišjih v Evropi (30.000 USD). 4 Metodologija merjenja učbeniških trgov Zaradi vsega tega so se organizatorji konference odločili, da bodo velikost učbeniških trgov v različnih državah merili tako po njihovi velikosti kot po ekonomski moči in kot dva ključna indikatorja uporabili družbeni bruto proizvod na prebivalca glede na pariteto kupne moči ter samo število prebivalcev. Kot mejo, ki po številu prebivalcev loči male od velikih trgov, so arbitrarno postavili 5 milijonov prebivalcev, kot tisto mejo, ki - seveda med postsocialističnimi državami - loči revne od "bogatih", pa BDP 4.000 USD po glavi prebivalca.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA