Korpus bibliotekarstva

Novljan, Silva: IZOBRAŽEVALNA MOČ SPLOŠNIH KNJIŽNIC. Knjižnica 48 (2004) 3, stran 107-124, poved 34 v sobesedilu:

Slednje se je vezalo predvsem na uvajanje novih načinov opravljanja obstoječih storitev, vsekakor bolj kot na ponujanje novih vsebin in oblik storitev. Tudi če so pogoje dela, predvsem knjižnično zbirko, pozorno prilagajale izobraževalnim potrebam okolja in se trudile z nabavno politiko krepiti bralno kulturo na področju izobraževanja, (pri čemer seveda niso mogle zanemariti podatka o bralni usposobljenosti prebivalcev), pa možnosti za zadovoljevanje izobraževalnih potreb niso mogle uresničiti potrebam ustrezno v vseh okoljih. Dosedanje delovanje knjižnic na tem področju sicer še ni ovrednoteno, kljub temu pa podatki govore v prid teze, da knjižnice v sedanjih pogojih nagovarjajo predvsem osveščene prebivalce, prebivalce z opredeljenimi izobraževalnimi potrebami, ki zmorejo tudi sami poiskati učno gradivo in načine učenja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA