Korpus bibliotekarstva

Novljan, Silva: IZOBRAŽEVALNA MOČ SPLOŠNIH KNJIŽNIC. Knjižnica 48 (2004) 3, stran 107-124, poved 58 v sobesedilu:

Pomoč knjižnice bi bila pri tem dobrodošla. Priporočljivo bi bilo knjižnične aktivnosti (bolj) načrtno oblikovati v smeri razvijanja bralne pismenosti, da bi knjižnice svojim izbranim knjigam našle bralce, neposredno svetovalno delo pri izposoji pa okrepiti z zavedanjem, da dajo knjižničarji uporabniku z gradivom odgovor na problem, a hkrati tudi možnost za razvijanje pismenosti. 3 Učenci z boljšimi bralnimi rezultati imajo praviloma več knjig doma, v šoli in v knjižnici (Elley, Gradišar in Lapajne, 1995). Učenci z dostopom do razredne, šolske in splošne knjižnice berejo boljše (Novljan, 1996).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA