Korpus bibliotekarstva

Pinter, Andrej: OD ZADOVOLJNEGA K USPEŠNEMU UPORABNIKU KNJIŽNIC: KONCEPTUALNI IN METODOLOŠKI ELEMENTI RAZISKOVANJA UPORABNIKOV. Knjižnica 48 (2004) 3, stran 33-58, poved 309 v sobesedilu:

Bistveno vlogo pri tem dejansko odigrajo uporabniki, ker realizacijo storitev vrednotijo glede na svoja izhodiščna pričakovanja. Če s tega zornega kota gledamo na uspešnost knjižnic, je pomembna sprememba v tem, da ni uspešna samo tista knjižnica, ki uspe pridobiti veliko novih zalog informacij, veliko novega gradiva, temveč tudi (ali še celo bolj) tista, ki uspe svoje obstoječe in nove vire uporabnikom posredovati tako, da so ti kar najbolj zadovoljni. Nobena od novih merskih tehnik, ki so nastale z vzponom uporabniške paradigme v knjižničarski znanosti, ne more popolnoma nadomestiti klasičnih, kvantifikacijskih načinov merjenja kakovosti in uspešnosti delovanja knjižnic, čeprav jih pomembno spreminja oziroma dopolnjuje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA