Korpus bibliotekarstva

Ivančič, Jerneja: BOLONJSKI PROCES IN SLOVENSKE VISOKOŠOLSKE KNJIŽNICE. Knjižnica 48 (2004) 4, stran 153-164, poved 149 v sobesedilu:

Trenutno se v okviru študijskega programa izvaja le angleški jezik, in sicer na precej elementarni ravni, pa še ta zgolj prvi dve leti študija. Z uvedbo večih tujih jezikov v program bi oddelek z dveh vidikov ustregel zahtevam bolonjskega procesa - bolje bi bilo poskrbljeno za interdisciplinarnost študija, hkrati pa bi se v (visokošolskih) knjižnicah zaposlovali jezikovno dobro izobraženi diplomanti bibliotekarstva, ki bi veliko lažje delali s tujimi študenti, z gradivom v tujih jezikih, lažje bi tako gradivo obdelovali ipd. Eden splošnih ciljev bolonjskega procesa je povezanost študija od prve do tretje stopnje, ki naj bi ga študentje končali v čim krajšem času.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA