Korpus bibliotekarstva

Mersich, Brigitte: MODERNA KNJIŽNICA V STIKU Z OTROKI: IZKUŠNJE, RAZMIŠLJANJA, PREDLOGI IZ AVSTRIJSKE PERSPEKTIVE (Biblos, Dunaj, 53(2004)1, str. 91-102). Knjižnica 48 (2004) 4, stran 167-181, poved 166 v sobesedilu:

Knjižnična pedagogika lahko brez nadaljnjega postane za nekaj časa "otroška pedagogika". Otrokovo poznavanje knjige naj še naprej spodbujajo bralni kotički v otroških vrtcih, šolskih knjižnicah in knjigarnah, vendar naj ne bo tukaj tudi konec vsega. V našem času, ko je v neskončnem virtualnem prostoru preobilje informacij, naj bi jih otroci spoznavali in se jih naučili obvladovati s pomočjo velikih, a preglednih medijskih skladišč, ki jih predstavljajo velike javne knjižnice.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA