Korpus bibliotekarstva

Mersich, Brigitte: MODERNA KNJIŽNICA V STIKU Z OTROKI: IZKUŠNJE, RAZMIŠLJANJA, PREDLOGI IZ AVSTRIJSKE PERSPEKTIVE (Biblos, Dunaj, 53(2004)1, str. 91-102). Knjižnica 48 (2004) 4, stran 167-181, poved 43 v sobesedilu:

To so: - Udeleženci vodstev po zgodovinskih prostorih ali udeleženci obiskov po delovnih prostorih v knjižnicah (v čitalnicah, pri katalogih, v informacijskih središčih, skladiščih). Taka vodstva, ki popeljejo obiskovalce skozi sodobne delovne prostore, je mogoče povezati s kratkimi navodili za uporabo knjižnice. 3. H. Schultka: Bibliothekspädagogik versus Benutzerschulung: Möglichkeiten der edukativen Arbeit in Bibliotheken, v: Bibliotheksdienst, 36 (2002), 1486-1505: Tukaj zapisana opredelitev knjižnične pedagogike se glasi: "Knjižnična pedagogika je teorija in praksa pedagoškega dela v knjižnicah glede na obiskovalce knjižnice." 4. OECD: Programme for international Student Assessment, gl. www.pisa.eocd.org. 5. Schutka: Bibliothekspädagogik (op. 3), 1489: "Uporabniki so fizične in pravne osebe, ki potrebujejo ali nameravajo uporabiti usluge knjižnice. Jaz ločim med uporabniki in obiskovalci.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA