Korpus bibliotekarstva
Mersich, Brigitte: MODERNA KNJIŽNICA V STIKU Z OTROKI: IZKUŠNJE, RAZMIŠLJANJA, PREDLOGI IZ AVSTRIJSKE PERSPEKTIVE (Biblos, Dunaj, 53(2004)1, str. 91-102). Knjižnica 48 (2004) 4, stran 167-181, poved 43 v sobesedilu:
To so: - Udeleženci vodstev po zgodovinskih prostorih ali udeleženci obiskov po delovnih prostorih v knjižnicah (v čitalnicah, pri katalogih, v informacijskih središčih, skladiščih). Taka vodstva, ki popeljejo obiskovalce skozi sodobne delovne prostore, je mogoče povezati s kratkimi navodili za uporabo knjižnice. 3. H. Schultka: Bibliothekspädagogik versus Benutzerschulung: Möglichkeiten der edukativen Arbeit in Bibliotheken, v: Bibliotheksdienst, 36 (2002), 1486-1505: Tukaj zapisana opredelitev knjižnične pedagogike se glasi: "Knjižnična pedagogika je teorija in praksa pedagoškega dela v knjižnicah glede na obiskovalce knjižnice." 4. OECD: Programme for international Student Assessment, gl. www.pisa.eocd.org. 5. Schutka: Bibliothekspädagogik (op. 3), 1489: "Uporabniki so fizične in pravne osebe, ki potrebujejo ali nameravajo uporabiti usluge knjižnice. Jaz ločim med uporabniki in obiskovalci.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani