Korpus bibliotekarstva

Oven, Marjeta; Zabukovec, Vlasta: VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE IN SPECIALNE KNJIŽNICE. Knjižnica 49 (2005) 1-2, stran 217-230, poved 141 v sobesedilu:

Lahko bi rekli, da se knjižnične informacijske vrednote kažejo v prepričanjih glede odnosa do knjižničnega gradiva in informacij (splošna in enakopravna dostopnost do informacij, objektivnost, zasebnost in varovanje avtorskih pravic); odnosa do sodelavcev (komunikacija, sodelovanje, vedenje); odnosa do uporabnikov (enakopravno obravnavanje uporabnikov, spoštovanje zasebnosti in varstvo osebnih podatkov) ter odnosa do poklica samega - odgovornost ustvarjanja ugleda poklicu, spoštljiv odnos, integriteta posameznikov in promocija v družbi. Večina konstrukcionističnih pristopov zato priporoča kompleksno učno okolje in izvirne naloge, socialna pogajanja in odgovornost posameznika, raznovrstno predstavitev učenja ter razumevanje, da je znanje skonstruirano, in razumevanje lastnih metakognitivnih procesov - znanje o lastnih miselnih procesih in načinu svojega učenja. 7 Zaključek Življenje v sodobni družbi brez dvoma zahteva od nas pripravljenost na spremembe, razvijanje novih spretnosti, sposobnost kreativnega mišljenja in inovativnih zamisli, da bi lahko izboljšali naše zmožnosti. Vseživljenjsko izobraževanje in učenje postajata nujnost, brez katere si življenja ne znamo več predstavljati, in tak način življenja prerašča v svetovno gibanje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA