Korpus bibliotekarstva

Vilar, Polona: INFORMACIJSKO VEDENJE: MODELI IN KONCEPTI. Knjižnica 49 (2005) 1-2, stran 77-104, poved 116 v sobesedilu:

Slika 8: Vgnezdeni model vedenja (Wilson, 1999) Avtorji utemeljujejo, da je mogoče vsako strategijo pri poizvedovanju opisati glede na njeno pozicijo znotraj teh dimenzij. Predlagajo razvoj načrtov za dialog med uporabnikom in sistemom za poizvedovanje, oziroma strukturirano interakcijo človek-računalnik, ki bi jo razvili na podlagi opazovanja uporabnikov pri poizvedovanju. Cilj takega dialoga bi bilo uspešnejše izvajanje iskalnih strategij. 4.2 Stratificirani model interakcij (Saracevic) Model (Saracevic, 1996), ki ga prikazuje Slika 9, sestavljajo interakcije v treh plasteh, oziroma stopnjah: - površinska stopnja, oziroma stopnja interakcije med uporabnikom in vmesnikom sistema za poizvedovanje, - stopnja kognicije, oziroma stopnja interakcije uporabnika z besedili oziroma predstavniki besedil - situacija, oziroma kontekst, v katerem se pojavi začetni problem.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA