Korpus bibliotekarstva
Petermanec, Zdenka; Pejova, Zdravka: IZOBRAŽEVANJE UPORABNIKOV IN OBLIKE INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA NA SLOVENSKIH UNIVERZAH. Knjižnica 49 (2005) 4, stran 51-76, poved 72 v sobesedilu:
Največja naloga knjižnic pri tem je, kako prepričati svoje okolje na univerzi/ fakulteti, ki odloča o vsebinah, obsegu učne snovi ter oblikah in metodah poučevanja, da bi bilo sposobno preseči miselne predstave o tem, kaj knjižnica k temu pravzaprav lahko prispeva (Petermanec, 2004). To vprašanje pa odpira druga dva vidika problematike informacijskega opismenjevanja na univerzah, in sicer: bibliotekarje kot učitelje informacijske pismenosti in sodelovanje med bibliotekarji in učitelji. 2.3 Bibliotekarji kot učitelji informacijcke pismenosti Predpogoj učinkovitega izobraževanja uporabnikov knjižnic in posebej kakovostnega izobraževanja informacijske pismenosti je dobro izobražen bibliotekar učitelj (teaching librarian). Biti mora hkrati dober pedagog, psiholog, antropolog in sociolog.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani