Korpus bibliotekarstva

Petermanec, Zdenka; Pejova, Zdravka: IZOBRAŽEVANJE UPORABNIKOV IN OBLIKE INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA NA SLOVENSKIH UNIVERZAH. Knjižnica 49 (2005) 4, stran 51-76, poved 73 v sobesedilu:

To vprašanje pa odpira druga dva vidika problematike informacijskega opismenjevanja na univerzah, in sicer: bibliotekarje kot učitelje informacijske pismenosti in sodelovanje med bibliotekarji in učitelji. 2.3 Bibliotekarji kot učitelji informacijcke pismenosti Predpogoj učinkovitega izobraževanja uporabnikov knjižnic in posebej kakovostnega izobraževanja informacijske pismenosti je dobro izobražen bibliotekar učitelj (teaching librarian). Biti mora hkrati dober pedagog, psiholog, antropolog in sociolog. Imeti mora celo paleto znanj in veščin: - strokovna bibliotekarska in bibliografska znanja; - znanja s področja znanstvene discipline, ki jo razvija fakulteta; - komunikacijske sposobnosti; - psihološka znanja o vedenju in doživljanju študentov; - pedagoško-didaktična znanja; - visoko razvite mentalne sposobnosti; - visoko stopnjo moralne ozaveščenosti (zagotavljanje splošne dostopnosti virov, enakopravno obravnavanje uporabnikov, priznavanje avtorjeve intelektualne lastnine); - poznavanje statističnih metod; - sposobnost uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA