Korpus bibliotekarstva

Petermanec, Zdenka; Pejova, Zdravka: IZOBRAŽEVANJE UPORABNIKOV IN OBLIKE INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA NA SLOVENSKIH UNIVERZAH. Knjižnica 49 (2005) 4, stran 51-76, poved 75 v sobesedilu:

Imeti mora celo paleto znanj in veščin: - strokovna bibliotekarska in bibliografska znanja; - znanja s področja znanstvene discipline, ki jo razvija fakulteta; - komunikacijske sposobnosti; - psihološka znanja o vedenju in doživljanju študentov; - pedagoško-didaktična znanja; - visoko razvite mentalne sposobnosti; - visoko stopnjo moralne ozaveščenosti (zagotavljanje splošne dostopnosti virov, enakopravno obravnavanje uporabnikov, priznavanje avtorjeve intelektualne lastnine); - poznavanje statističnih metod; - sposobnost uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Izoblikuje se nova vloga "učečega bibliotekarja" kot informacijskega specialista, posrednika novih učnih metod in novih tehnologij ter kot pospeševalca prenosa znanja. Pomembno je, da se izpopolnjujejo tudi bibliotekarji sami ("izobraževanje izobraževalcev").



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA