Korpus bibliotekarstva

Grilc, Uroš: REFORME IN SLOVENSKA KNJIGA ALI KNJIGA KOT REFORMA?. Knjižnica 50 (2006) 1-2, stran 57-74, poved 59 v sobesedilu:

Pri tem velja poudariti, da narava knjige kot posebnega kulturnega produkta brez dvoma zahteva razvijanje tudi drugih prodajnih poti (knjižni klubi, akviziterstvo, internet ipd.), vendar so te poti le dopolnilo in ne morejo nadomestiti knjigarniške mreže kot temeljne infrastrukture za približanje knjig potencialnim potrošnikom. To dokazujejo najbolj razviti evropski knjižni trgi, ki imajo za svojo trdno osnovo in temelj razvoja panoge razvejano in dobro stoječo knjigarniško mrežo, ki jo države na različne načine podpirajo (Francija, Danska, Norveška, Finska). Po podatkih Ministrstva za kulturo je v obdobju 2003- 2005 sicer narasel delež prodanih knjig v knjigarnah na nekaj več kot 30 %, a ta delež je denimo v primerjavi s Francijo, ki leta 2004 dosega 47 %, še vedno občutno prenizek in ne zagotavlja pogojev za trajnostni razvoj panoge.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA