Korpus bibliotekarstva

Zorko, Teja; Kovač, Miha: AKTUALNE POVEZAVE MED KNJIŽNIČNO IN KNJIGOTRŠKO DEJAVNOSTJO S PREGLEDOM RAZVOJA JAVNIH KNJIŽNIC. Knjižnica 50 (2006) 1-2, stran 97-122, poved 185 v sobesedilu:

Kakor so v starejših zgodovinskih obdobjih knjigarnarji in knjižničarji skupno nastopali v posredovanju knjig ljudem, v novejši zgodovini zadnjega stoletja pa so se ločili, prihajajo v zadnjih nekaj letih ponovno bliže skupaj v načinu posredovanja uslug bralcem. "Zdi se, da smo oboji (knjigarnarji in knjižničarji, op.) prepoznali posebne prednosti drug drugega in jih osvojili do te mere, da bomo kmalu medsebojno zamenljivi. Medtem ko so knjigarnarji spoznali, da njihovi kupci, za razliko od drugih kupcev v maloprodaji, želijo pristno povezavo s svojim knjigarnarjem na različnih ravneh, so knjižničarji spoznali, da morajo učinkoviteje tržiti sami sebe znotraj svojih skupnosti". (Dalmau, 2002, str. 28) Glede na to, da knjigarne in knjižnice spravljajo v promet isto stvar - vrednoto branja, Dalmaujeva obojim priporoča štiri elemente uspešnega marketinga knjige: osebje z osebno predanostjo knjigam, spreobračanje obiskovalca knjigarne/knjižnice v uporabnika, ki bo nabavil in uporabil knjigo, lojalnost (kupec knjige ali bralec knjižnice to ostaneta, kamorkoli gresta) in vizijo, ki knjigarnarja/knjižničarja napravlja za ambasadorja branja in knjige. 3.2 Spletne knjigarne in knjižnice Na kakšen način se knjižnice in knjigarne (ponovno) v nekaterih primerih približujejo druga drugi, je najbolj razvidno iz dveh prispevkov, ki pokažeta, kako knjižnice uporabljajo online knjigarne in kako jih knjigarne pri tem spodbujajo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA