Korpus bibliotekarstva

Zorko, Teja; Kovač, Miha: AKTUALNE POVEZAVE MED KNJIŽNIČNO IN KNJIGOTRŠKO DEJAVNOSTJO S PREGLEDOM RAZVOJA JAVNIH KNJIŽNIC. Knjižnica 50 (2006) 1-2, stran 97-122, poved 187 v sobesedilu:

Medtem ko so knjigarnarji spoznali, da njihovi kupci, za razliko od drugih kupcev v maloprodaji, želijo pristno povezavo s svojim knjigarnarjem na različnih ravneh, so knjižničarji spoznali, da morajo učinkoviteje tržiti sami sebe znotraj svojih skupnosti". (Dalmau, 2002, str. 28) Glede na to, da knjigarne in knjižnice spravljajo v promet isto stvar - vrednoto branja, Dalmaujeva obojim priporoča štiri elemente uspešnega marketinga knjige: osebje z osebno predanostjo knjigam, spreobračanje obiskovalca knjigarne/knjižnice v uporabnika, ki bo nabavil in uporabil knjigo, lojalnost (kupec knjige ali bralec knjižnice to ostaneta, kamorkoli gresta) in vizijo, ki knjigarnarja/knjižničarja napravlja za ambasadorja branja in knjige. 3.2 Spletne knjigarne in knjižnice Na kakšen način se knjižnice in knjigarne (ponovno) v nekaterih primerih približujejo druga drugi, je najbolj razvidno iz dveh prispevkov, ki pokažeta, kako knjižnice uporabljajo online knjigarne in kako jih knjigarne pri tem spodbujajo. Knjižničarja dveh ameriških univerzitetnih knjižnic poročata, kako presenetljivo veliko si lahko knjižničar pomaga s spletnimi knjigarnami pri nabavi gradiva za dopolnitev knjižnične zbirke in pri referenčni dejavnosti. V primerjavi s klasičnimi potmi je ta način cenejši in mnogo hitrejši, knjigarne so razvile iskalne poti, ki so knjižničarjem domače, najpomembnejše pa je, da knjigarniški giganti ponujajo sponzorske usluge knjižnicam v stilu "kupi to knjigo in pomagaj svoji knjižnici". (Mattos, 2000, str. 45) Knjižnice, ki so članice Amazon.com Associates Program ali bn.com Affiliate Network, dobijo od knjigarne provizijo za vsako knjigo, ki je bila kupljena preko knjižničnega linka, s čemer dobijo bralci lepo priložnost za pomoč domači knjižnici.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA