Korpus bibliotekarstva

Zorko, Teja; Kovač, Miha: AKTUALNE POVEZAVE MED KNJIŽNIČNO IN KNJIGOTRŠKO DEJAVNOSTJO S PREGLEDOM RAZVOJA JAVNIH KNJIŽNIC. Knjižnica 50 (2006) 1-2, stran 97-122, poved 217 v sobesedilu:

V Veliki Britaniji BookScan zbira podatke direktno s prodajnih mest preko odčitanja črtne kode na blagajnah vseh glavnih knjigarn, pri čemer so (po njihovih lastnih navedbah) prvi primer kontinuiranega monitoringa prodaje knjig na svetu. V povprečnem tednu tako zberejo podatke o prodaji več kot 140.000 različnih naslovov na več kot 7700 prodajnih mestih (v ZDA Nielsen BookScan US zbere v povprečju podatke o prodaji 300.000 različnih naslovov na teden od približno 4500 knjigarn po celi državi), kar obdelajo in predstavijo v Total Consumer Market panel kot končnem informacijskem sklopu za uporabnike. (TCM je leta 2002 zajemal 90 % celotne prodaje (vključno s prodajo preko interneta) v Veliki Britaniji.)



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA