Korpus bibliotekarstva

Borko, Tanja; Zabukovec, Vlasta; Južnič, Primož: PRIČAKOVANJA UPORABNIKOV O STORITVAH SPLOŠNE KNJIŽNICE. Knjižnica 50 (2006) 4, stran 93-105, poved 96 v sobesedilu:

Tako mora knjižničar oblikovati pričakovanje uporabnikov glede na to, kaj vse mu knjižnica lahko ponudi. To naredi s pomočjo že opisanih storitev v okviru bibliopedagoške dejavnosti: Ure pravljic, Vrtcem na obisku, skupinskim vodenjem po knjižnici, individualnim bibliopedagoškim delom ob izposoji in referenčnim pogovorom. 3.2 Problem raziskave V raziskavi nas je zanimalo, koliko uporabniki SK poznajo njene storitve in kakšna so njihova pričakovanja glede tega. Posebej nas je zanimalo, kakšna so pričakovanja glede klasičnih storitev, informacijskih in izobraževalnih storitev ter razvedrilnih dejavnostih in kakšne so razlike v pričakovanjih med temi tremi skupinami storitev. 4 Metoda Vzorec: v raziskavo je bilo vključenih 60 odraslih uporabnikov dveh splošnih knjižnic; natančneje je vzorec predstavljen v Tabeli 1.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA