Korpus bibliotekarstva

Kovač, Miha: PARADOKSI KIBERVESOLJA: ZAKAJ E-KNJIGA OBSTAJA LE NA PAPIRJU?. Knjižnica 51(2007)3-4, stran 9-21, poved 79 v sobesedilu:

Toda, vsaj zanj so bili rezultati katastrofalni, saj je bila prodana naklada The Plant - in z njo Kingov zaslužek - vsaj desetkrat manjša od običajne prodaje njegovih tiskanih knjig. Razlogi za to so očitni: če so njegove tiskane knjige na prodaj na več tisoč prodajnih mestih (= v knjigarnah, supermarketih, kioskih, knjižnih klubih in največjih svetovnih spletnih knjigarnah) je bila elektronska izdaja njegove knjige na prodaj le na enem mestu, na katerega zahajajo le njegovi najbolj trdni verniki, nikakor pa ne vsi potencialni kupci njegovih knjig. In če Kingovi agenti in založniki poskrbijo, da avtorske pravice za njegove knjige kupijo filmski producenti in založniki na različnih govornih področjih, zaradi česar te izhajajo v več kot 20 jezikih, po njih pa občasno posnamejo tudi kako filmsko uspešnico, King kot pisec ni imel ne časa ne znanja ne socialnega kapitala, da bi lahko vse to postoril sam.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA