Korpus bibliotekarstva

Vilar, P.; Žumer, M.: Uporabniški vmesniki sistemov za poizvedovanje in uporabniška prijaznost. Knjižnica 52(2008)1, 41-6, poved 30 v sobesedilu:

Vmesnik naj bi torej uporabniku omogočil iz podatkovne zbirke pridobiti tiste zapise, pri katerih vrednosti njihovih atributov ustrezajo njegovi poizvedbi ter mu omogočil v teh zapisih pregledati vse atribute, ki jih potrebuje (Crawford in Becker,1986). Uporabniki imajo pri delu s sistemi za poizvedovanje pogosto različne težave, ki so velikokrat povezane s pomanjkanjem izkušenj ali znanja poizvedovanja ali so posledica slabega načrtovanja sistema. Med najbolj težavne vidike spadajo začetek in/ali zaključek dela s sistemom, uporaba funkcij, ukazov in drugih načinov komuniciranja s sistemom, pomanjkanje pomoči in informacij o sistemu, pa tudi dinamika sistema, odzivni čas ter prekinitve s strani sistema, notranja nekonsistentnost ter razlike ali podobnosti drugim sistemom (Shneiderman, 1998, Nickerson, 1999).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA