Korpus bibliotekarstva

Blatnik, A.: Še ena knjiga (pre)več: kako smo nehali brati in začeli šteti. Knjižnica 52(2008)2-3, 135-145, poved 15 v sobesedilu:

Glavni urednik revije Wired Chris Anderson v svojem razvpitem in pomenljivo naslovljenem besedilu Free! Why $0.00 Is the Future of Business (Anderson 2008) ugotavlja, da dandanes medij več ne prodaja svoje vsebine bralcu, temveč prodaja bralce oglaševalcem. Opomniti velja, da moramo pojem 'oglaševalca' razumeti nekoliko širše in vanj prištevati tudi tiste, ki uveljavljajo določen življenjski slog, politično ali kako drugačno vero in, recimo, nacionalno zavest. Zanimivo je, da se je v času, ko se je vsak jogurt skušal razlikovati od drugih ne le po maloprodajni ceni, temveč še bolj z dodanim simbolnim kapitalom, in se prodajati z idejo zdravega življenja, založniški posel odrekel svoje primerjalne prednosti pred drugimi izdelki široke potrošnje, svojega, recimo z malce ironije, poslanstva, in se predstavljal kot posel kot vsak.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA