Korpus bibliotekarstva

Stopar, K.; Kotar, M.; Pejova, Z.: Izhodišča za uveljavljanje informacijske pismenosti na univerzah v sloveniji: vloga knjižnic na informacijsko pismeni univerzi. Knjižnica 52(2008)4, 39-56, poved 92 v sobesedilu:

Mnenjska anketa o izobraževanju uporabnikov knjižničnih informacijskih storitev in o oblikah informacijskega opismenjevanja na slovenskih univerzah, ki jo je leta 2004 med vodji knjižnic izvedla skupina bibliotekarjev je pokazala naslednje (Petermanec in Pejova, 2005): - od 77 % v anketi sodelujočih knjižnic, ki izobražujejo uporabnike, jih samo 20 % uvaja študente v informacijsko pismenost, 80 % pa izvaja samo osnovne oblike za uporabo knjižnice in njenih informacijskih virov. Pri tem velja poudariti, da veliko anketirancev pojem informacijska pismenost istoveti s knjižničnimi instrukcijami; - izobraževalne pobude in izobraževanje samo je v veliki meri prepuščeno bibliotekarjem; - samo pet knjižnic je potrdilo, da je tovrstno izobraževanje sestavni del obveznega izobraževanja na fakulteti; - samo ena fakulteta za tovrstno izobraževanje dodeljuje kreditne točke; - pogostost izvajanja in prenova tečajev nista zadovoljivi; - ocenjevanje izvajanja tečajev in preverjanje pridobljenega znanja ni sistematično; - bibliotekarji so preobremenjeni in nimajo časa za zahtevne naloge, povezane z načrtovanjem in izvajanjem tečajev s področja informacijske pismenosti; - podpora pedagoških delavcev pri tem je premajhna; - po mnenju bibliotekarjev pri študentih ni dovolj zanimanja za ta program itd. Iz zaključkov omenjene ankete je razvidno, da je po mnenju bibliotekarjev splošno stanje na univerzah glede razvoja in izvajanja programov informacijskega opismenjevanja dokaj nezadovoljivo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA