Korpus bibliotekarstva

Hanuš, B.: Medkulturni dialog v šolski knjižnici. Knjižnica. 53(2009)1-2, 179-195, poved 10 v sobesedilu:

Vsi, ki delamo z mladimi, se moramo vedno znova spraševati, katere spretnosti, sposobnosti in znanja potrebujejo tako mladi kakor tudi odrasli za strpno sobivanje v sodobni multikulturni družbi. Šole morajo postati nosilke medkulturnega dialoga, šolska knjižnica pa predstavlja tisti prostor, kjer dialog ves čas razvijamo in spodbujamo. Vsaka knjižnica ima pomembno vlogo pri širjenju obzorij - sposodimo si lahko knjige, ki pripovedujejo o krajih, ki jih ne bomo nikoli spoznali, romane, ki odstirajo pretresljive življenjske zgodbe, druge kulture in navade spoznavamo tako v leposlovnih kot tudi poučnih delih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA