Korpus bibliotekarstva

Hanuš, B.: Medkulturni dialog v šolski knjižnici. Knjižnica. 53(2009)1-2, 179-195, poved 213 v sobesedilu:

Dejavnosti, ki potekajo v šolski knjižnici, žele izpostaviti pomen izražanja v različnih jezikih (na plakatih, ki jih pripravljamo, so običajno tudi besedila v maternih jezikih naših učencev, pripravili smo recital Pavčkove poezije v različnih jezikih, ob obisku pisatelja Slavka Pregla so učenke prebrale odlomke njegovih del v slovenščini, hrvaščini in angleščini), hkrati pa spodbujajo zanimanje za učenje jezika okolja. Otrokom so namenjene pravljične ure, bibliopedagoške ure, razstave knjig, knjižne uganke in klepet za bralno značko, svetovanje pa poteka tudi ob individualnem delu z uporabniki. Družinsko pismenost spodbujajo popoldanske ure pravljic, knjižni klepet za starše in bralni nahrbtnik.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA