Korpus bibliotekarstva

Hanuš, B.: Medkulturni dialog v šolski knjižnici. Knjižnica. 53(2009)1-2, 179-195, poved 6 v sobesedilu:

Predstavljen je primer šole, kjer materni jezik večine učencev ni slovenščina. Dejavnosti, ki potekajo v knjižnici, spodbujajo zanimanje za učenje jezika okolja, saj dobro razvita pismenost pomembno vpliva na učni uspeh otrok, ob hkratnem upoštevanju dejstva, da le zavedanje lastne kulturne identitete omogoča razumevanje drugih kultur. 1 Uvod Okroglo mizo o medkulturnem dialogu, ki je bila marca 2008 v Ljubljani, so napovedali z besedami (Medkulturni dialog - trdni temelj za prihodnost, 2008): "Evropsko leto medkulturnega dialoga temelji na spoznanju, da je kulturna različnost Evrope njena edinstvena prednost. Da bi to prednost lahko sprejemali in razumeli, pa se je o njej treba pogovarjati, se učiti in vzgajati.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA