Korpus bibliotekarstva

Kovač, M.: Paradoksi branja in znanja v Sloveniji. Knjižnica 53(2009)1-2, 123-140, poved 109 v sobesedilu:

Vprašanje pa seveda je, koliko ti mladostniki berejo v prostem času. Posledici te metodološke nedoslednosti sta dve: prvič, nemogoče je preveriti, ali so morda razlike med prostočasnim branjem in uspešnostjo v šoli razlog za slabše rezultate novih članic v raziskavi PISA, saj imamo za nove članice EU na razpolago le podatek o skupnem (šolskem in prostočasnem) branju, za stare članice pa imamo na voljo dva neprimerljiva podatka, podatek o zgolj prostočasnem branju za leto 2001 in podatek o skupnem branju za leto 2007. Povsem možno je namreč, da v novih članicah EU bistveno manj berejo v prostem času kot v starih in da to vpliva na slabše bralne navade.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA