Korpus bibliotekarstva
Kovač, M.: Paradoksi branja in znanja v Sloveniji. Knjižnica 53(2009)1-2, 123-140, poved 53 v sobesedilu:
Prav tako ne vemo, kakšen je delež prodaje največjih svetovnih spletnih knjigarn, kot je Amazon, na različnih evropskih trgih, niti ne poznamo razmerja med tržnimi deleži neodvisnih knjigarn in velikih knjigarniških verig, za katere ni natančno znana niti njihova lastniška struktura. V ZDA so razmere glede tovrstnih vprašanj nekoliko boljše, saj vemo, kdo so največji knjigotrški igralci, vsaj približno pa tudi to, na kakšen način so ZDA pokrite s knjigarniško mrežo (Miller, 2006). Vse to v seštevku pomeni, da lahko v Evropi podatek o tem, koliko knjig se proda na prebivalca ter kje in kako ljudje dostopajo do knjig, pridobimo le posredno, in da bodo posledično tako pridobljeni podatki v najboljšem primeru nakazovali le trende, ne pa statistično veljavnega stanja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani